Fjärrutlösare

Fick hem min trådlösa fjärrutlösare för några dagar sedan, men den fungerade tydligen inte på min kamera för att den är för gammal så får helt enkelt vänta till i sommar före jag använder den.
men men skola om en timme då! börjar klockan 1 alla måndagar nu före sommarlovet, skööönt! Är så himla skoltrött som man kan bli. Fick annars körkort förra torsda :) så duu behöver inte jag tränga på min trånga mopohjälm före skolan och förstöra håret, haha! annars så vet jag inte vad jag kommer hitta på denna vecka, blir väl troligen att ligga och steka i solen, just nu är det 25 grader i solen hemma hos mej så kanske man borde skaffa sig lite färg då man har chansen :)
Hittade också en GAAMMAL bild från när jag var kanske 13-14 år gammal altså en ganska så bra stund sen, haha! man har väl ändrat litegrann, tss!

Kommentarer
Ida

VA SÖÖÖÖÖÖT :D

2011-05-13 16:25:57
URL: http://ziio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback