känner mej som en ..

DATANÖRD! ja känns som jag sitter här dag ut och sag in :) hmm ska nog dra mej bort härifrån snart, idag har jag varit i skolan från halv 10 till halv 2 men bara haft 1 ½ lektion så tur de, chill! just har jag gjort klart konstläxan i photoshop, blev väl sisådär får duga ocksade inte sätta så mycket tid på det .. har också färgat håret skulle bli mörkbrund men blev nästan svart :) väldigt intressanta rade jag skriver, ehmm .. men de får duga kommer inte på något intressant :)
har inte redigerat någon bild på johanna ännu från fotograferingen förra helgen men kanske jag hinner ge ett smakprov än ikväll, blev itne många bilder för att de var så kallt så men får se :) hejsålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback