vad ska man ha för rubrik?

Förskyld, trött, "nysfeel" så kan denna veckas dagar beskrivas. nu kan jag väl skriva lite saker som hänt som här dagarna. inte så mycket intressant men :) [kameran är full med bilder, men är för lat att lägga dem till datan, just ja jag har ingen data den är DÖD!! igen ..]

Fredag: skola, skola, skola, prov! psykologi tykte det gick bra! :)) sen träningar i en timme för det vara allt jag hann med för att jag skrev prov.

Lördag: blir väckt av mamma och pappa som bär in en 50 tums plasma tv :D wuhuu ! veneziansk också så det blev film med henrika hemma hos mitt och lite godsaker att tugga på. Inga raketer för min del :)

Söndag: sova sova ... blev sjuk eller förskyld så det blev en dag med film, inget mig emot!

Måndag:  började 12 så begav jag mig mot skolan men efter första lektionen for jag hem för att jag var sjuk. så inga träningar heller :/ anmälde mig till rysslandresan också så dit ska jag på höstlovet. :) nice! fick ut psykologi och också fick 5!! .. helt okej för min del fick iallfall godkänt och 6 i kursvitsordet.

Tisdag: kämpade igenom en faktist ganska kort skoldag, tog sin tid! och så hem och vila :) P.S datan dog! perfect!

Onsdag: Skola ännu igen, nyser vart 5 minut! skönt, ehmm ..  iallafall så hade jag håltimme eller jag har håltimme från 11:00 till 14:35 så jag begav mig till mäcken med demi och fanny och åt lite ohälsosam mat + en Mcflurry Tazza, namii! sen till stan och söka en höstjacka som jag till slut hittade i lindex, för cirka 40 euro [400 kronor] gjorde också ett lindexkort så nu har jag ett sådant också. nu ska jag bara läsa aftonbladet och kolla runt lite på nätet tills jag ska skila iväg till engelska lektionen :) Blir inga träningar idag heller .. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback