Provläsning

Har inte vart mycket till uppdatering som vanligt på senaste, har läst på en del prov hela helgen så har inte hunnit vara på datan alls. tkr lite synd om kameran också har inte blivit använd så mycket på senaste, skäms! imorgon blir det biologi prov och jag kan bokstavligen nästan inget! men vi får köra lite bullshit! :P

idag började jag läsa lite på religions provet också, inte så mycket att läsa och inte så svårt heller mne det brukar skita sig då det väl gäller så det är bara att läsa ännu mera :P

håller på med en ny header men ska vänta tills jag färgat håret på tisda så jag får ta några nya bilder om jag vågar, haha! hoppas bara jag gillar det. idag kom fammo och faffa hit och hälsade på. Alltid så roligt att höra på då de pratar i mun på varandra. :)


gammal bild från förra hösten tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback