Storfunderare ..

jaa-a dethär med gymnasium har jag funderat över ända sen jag började i princip, jag är ju inte den typen som läser så otroligt mycket. Har varken ork eller lust. så idag tog mamma och jag en stor funderare över hur det ska bli. Jag har alltid haft den tanken inom mig att bli student skulle vara något väldigt roligt, att få bära dendär mössan och känna sig stolt över att man klarat sig igenom hela gymnasiumet. Men dock tror jag inte att jag har den kapaciteten att klara det. Om jag skulle orka läsa och riktigt kämpa så skulle jag nog klara det men det är ju detdär med orken också.

så idag då vi pratade så nämnde mamma nykarleby konstskola. som hon tror skulle vara en bra plats för mig, tror nämligen det jag också. men tänker på hur det skulle vara att börja på 1:an ingen, eller kanske man får något till godo? Där så designar de och fotar och sånt precis som jag tycker om att syssla med. Tror det skulle vara ett passande ställe för mig. Men om jag byter så är det så mycket man "släpper" tag om, inte personer men andra saker som man tycker är roligt i gymansiet. Men just nu har jag nog en stor sak att fundera över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback