Sista provdagen

Ska snart skriva sista provet för denhär perioden, kemi !! men det är inte såå svårt så det ska väll nog gå bra hoppas jag :) idag så har vi cirkusträningar klockan 3 till 4 och sen halv 5 har jag vanliga träningar till halv 7 så det blir mycket träningar idag :)

Och det har kommit jäätte mycket snö och det är sviinkallt, och min kamera är lite innaktiv för tillfället men ska försöka hitta något kul att fota men vad? inspirationen ligger på 0 för tillfället.

på torsdag kommer mina kära kusiner från sverige hit så ska vi fira faffa på hand födelsedag :) ska bli kul, blir väll stadshotellet antagligen :)

är också i behov av ya kläder som vanligt men får nog ta och spara lite pengar :)) julen kommer ju snart så då måste man ju ha lite pengar att köpa presenter för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback