VOIVOI!

nu kommer det ta ännu längre innan ja får fixat bloggen, bara för att datorn har nått fel för omväxlingsskull, tjoho!

gårdagen var kul, började med att vi hade uppvisning vid after eight me cirkus gruppen. gick ju inte så bra eftersom scenen var hal oc hnär vi skulle göra halvvolt fram föll jag -.-" pinsamt ! ja efter det for jag och äta med mamma till asian garden, länge sen sit och gott var det och mätt blev man. efter så blev det lite shopping, mamma hade lovat köpa ett par jeansshorts till mej vilket ledde till att det blev lite mera än så. hittade världens sötaste klänning också som jag tror jag ska köpa till våravslutningen. och så köpte jag en vit tröja och en rosa tröja och så lite underkläder och sockor. så nu har jag lite mera kläder att ha på mej. tack mamma! senare på kvällen for jag med henrika till mäcken halv 8 tiden och åt nått gott, sen for vi och gå på stan och prata med lite folk och sen visade kiire sin nya bil ( sälj int den !!!! ) så såg jag världens sötaste svarta katt, var bara tvungen att ta upp den i famnen och den var så sööt ! vill ha den ;)

efter det så körde vi sunt lite och pratade och efter det så kom johanna så for vi och sitta på med henne, så hon fick visa om hon kan köra eller inte ;) det gick nog helt bra några få kärringstopp bara :) haha!

så for vi en stund till myyso och sen tillbaka till stan och körde där tills klockan var kvart före 2 ungefär, sen så begav jag mej hemmåt. så när jag kom hem så var jag tvungen att få till baksidan av huset och stänga växthus dörren, och har nog aldrig varit så rädd, hörde en uggla i skogen och hela vår gård är ju typ omringad av skog, men när man var inne sen så blev det mycket bättre. så for man coh sova och vaknade halv 1 idag av att mamma ringde från villan och frågade om jag hade stigit upp :D hehe !

så for jag ut och hämtade in kaninen så den fick springa i huset och när de kom hem halv 3 från villan så hade jag glömt att föra ut kaninen så den hade lagt en liten skit på mattan ;D haha!

just har jag gjort klart historia föredraget och hoppas att jag får ut det imorgon för att jag ska ha presentationen då. :) idag tror jag det blir en chill dag :) här nedan lägger jag lite bilder på de nya kläderna :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback