Mycket i ett inlägg

Har inte uppdaterat på en stund nu, inte något intressant iallafall, ja men var i förrgår på musikhusetsavslutning och kollade på då de sjöng :) otroligt bra! har lite bilder som jag lägger opp här nedan :)

igår var jag vid mias och firade vappen med chips och lite annat :) roligt var det. Henrika var också där :) och sen kom kiire och anton dit också! kiire var lite borta fast han inte enkänner det ;) haha^^

idag blir det nog bara att ta det lugnt ska väll ha någon film kväll idag vid mias som vanligt :)
har nyss kopplat i en ny dator, eller inte jag men tobbe och pappa, så nu har jag en vanlit dator ingen laptop och det är inte bra! inte tangent bordet iallafall, är lite tungt att skriva efter en stund men man vänjer väll sej :) 

har spelat gitarr idag, haha fast jag inte kan men lite :) kunde spela en barnsång med 2 ackord ;) tjohoo!

ja men nu så orkar jag inte skriva mera hejdå, ha det gött! :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback