Lat?

helgen har bara rusat iväg och det känns som om jag borde ha gjort mera än vad jag redan gjort. men det är skönt att inte göra så mycket heller. igår så var det föreldrafritt här så mia å henrika och kiire komförbi och vi såg på film och pratade om massa konstiga saker som spöken t.ex gissa om det var svårt att somna? ett tomt hus som gör konstiga ljud och man liggen ensam och försöker få en blund och när man öppnar ögonen tror man att det står någon framföre en. inte så roligt, men somnade nog till sist :)

idag så har jag nog filmmaraton med mej själv kan man säga :) steg upp halv 12 och väntade på att mamma och pappa skulle komma hem från villan med lite mat, när dom väl hade gjort det och jag hade ätit mej mätt, så var det dags för morsdagskaffe, åt mamma! och direkt efter det så började jag kolla på en film som jag tror hette sleepover, har sett den förut men var tvungen att se den igen :) nu så kollar jag en film som heter the back up plan och den är faktist jätte bra :D lite konstig men helt okej, efter det blir det dear john och ännu om jag hinner the last song :D så det är bara att börja. hejssvejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback