sitter å mumsar på glass

Gott me glass och vår feelis, har börjat märka nu att våren håller på att komma, skönt. tror jag ska ta en kalalre jacka imorgon så jag får ännu mera vår känslor. Just nu är inte skolan den kulaste platsen på jorden, vilket den heller aldrig varit heller, fick i uppgift då jag är borta att skriva en bokresension på en bok vi har "läst", ja vissa iallafall jag har inte änns börjat. lycka till!

och så på tisdag nästa vecka så ska vi börja skriva en essä på 4-5 sidor, skit kul. blir alrig klar med den då så får ta med den till lappland. så försökte jag att tjata med mej datorn + nätet till den lilla stugan uppe i ylläs men fick som svar "då skulle du allt vara i himmelriket" av mamma. så får se hur det går med det. ikväll blir det chillkväll framför datorn och tv:n ska kolla lite vampires diaries elr hur man skriver det och så blir det ncis night! sånt gillas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback