Sista dagen innan påsklov

äntligen! den här dagen har jag väntat på, nu måste jag bara klara av 3 till lektioner innan påsklov, ska jag väll klara hoppas jag, nyss kom jag hem från fitness har varit på morgonträningar, gick väll sådär, märks nog att jag inte är helt återställd ännu, mat har jag med mej idag också så jag kan äta innan träningarna klockan halv 5. åt redan en smörgås, så 2 har jag kvar. "malaxlippo" bästa som finns. nu har jag håltimme i ungefär 1 timme och 45 minuter så får försöka hitta på något intressant så länge, och min kära pappa föredrog att jag ska läsa finska, haha kommer inte på frågan heller!

men nu ska jag kolla in facebook och söka upp något spel eller någonting jag kan fördröja tiden med. ha det gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback