Nu har jag ..

nu har jag också skaffat en blogg, som alla andra, har nog haft fler bloggar men har aldrig varit nöjd med dem.
Denhär bloggen behöver jag nog lägga lite mera tid på så att den blir ännu bättre, skulle vilja få spalten med allt som finns på bloggen längst ut i kanten och i en annan storlek och färg men det får jag fixa senare så jag inte tappar lusten.

men i denhär bloggen så ska jag skriva om mitt liv och så kommer det att läggas upp ganska mycket bilder som jag har fotat.

jag har skrivit lite om vad jag tkr om och sånt och att jag har en kamera en canon 1000D, och till den har jag ett vanligt objektiv och ett tamron zoom. jag tycker också om att redigera bilder och att designa olika sårts saker i bl.a photoshop :) som till exempel headers, så det kommer nog dyka opp många olika under tiden jag kommer blogga. Ska försöka blogga lite längre än vad jag brukar den här gången, så inte det bara varar i några månader :)

står också att jag är 17 år men fyller det först 23 april, inte så länge tills så därför skrev jag 17 fast jag ännu är 16 så att jag inte skulle behöva ändra det då :) för er som kanske börjar undra om ni missat min födelsedag, haha

på fritiden som det nämns redan vi sidan av headern så tränar jag redskapsgymnastik 3 gånger i veckan, och tävlar så ofta som det går :) tävlar i klass D, säger kanske inte er så mycket men om jag säger att första klassen är B och jag har kommit till D så kanske ni fattar lite, hihi

och jag tränar i FIF, världens bästa förening, enligt mig. inte så strängt heller som vissa har :) där kan man ha roligt också ;)

ja nu har jag skrivit ganska mycket, så jag tror det får räcka som en början på det hela. ska fixa en blogg till mia nu så, så har mycket kul att se framemot :)



Kommentarer
Anonym

verkligen fin design :> men måst bara säga att de e nå fel på att kommentera!

2010-03-27 14:52:53
URL: http://michaelaf.blogg.se/
Daniela

Jo jag märker de nu å, men ska se om jag får fixa de :) tack för att du sa

2010-03-27 15:03:13
Vicki

Jättefin blogg ;)

2010-03-27 23:19:16
URL: http://varuhuset.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback