långa minuter

Ojj vad tiden går långsamt nu, fick nyss klart mitt modersmål uppsats, tack mamma! så fick jag också reda på att vi blir mindre personer på lapplandsresan, fammo och famma komemr inte med för att fammo har för högt blodtryck, och bara snubblar omkring, stackarn!

ikväll har jag testat flätat mitt hår från en sida till den andra rakt över, gick väll sådär, lite krånglit. nu blir det att kolla ett avsnitt av Ncis, beroende av den serien. REKOMMENTERAS STORT!

Ha en trevlig kväll kanske kommer ett senare inlägg efter några timmar.

 

bara att jag kollar säsong 7 tror jag eller säsong 6

 


Kommentarer
saga

Snygg blogg du har :) ncis äger fett !

2010-03-29 19:09:53
Daniela

tack! :D jo ja vet :)

2010-03-29 19:11:52
URL: http://daanielaaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback