Kalaset överstökat

nu har vi kommit hem från kalaset, jag hade också med kameran men hunden sprang som en galning så fick inga bra bilder på henne, så en bild kommer men inte i bästa kvalite. men jag fotade också lite onödiga bilder från sandras rum, hennes leksaker, haha

men det var faktist ganska intressant att fota eftersom jag tyckte att somliga av de bilderna blev ganska fina. så det kommer några sådana här under också. lånade också 2 filmer av henne men minns inte vad de hette, men ska iallafall kolla på dem om en stund.

sen ikväll så blir det att kolla blåsningen, det är ett kul program, men ibland så visar de int så intressanta saker de lurat kändisarna med men oftast så är de ganska roliga.

har också lagt till lite länkar, bl.a till mia strand, hon ska väll börja blogga snart hoppas jag då jag fixat hennes blogg, och så till falsk sanning en väldigt intressant blogg på finest.se som jag brukar följa och så en otroligt bra foto blogg för de som är intresserade av foto, design och konst, rekommenderas stort, så kolla in de :)







så kommentera gärna om ni har lust, hejssvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback