Gårdagen

igår så begav sej mia jag å henrika å kiire ti stan i kiires bil :) tur då man int behöver gå jämt. Ja men iallafall i stan var de nu inte så mycket folk men mer än vanligt de vill säga ungefär 10 personer, hah

men det fanns nog ganska många som satt i bilar, men det regnade så det är kanske en orsak varför det inte var så många i stan, men sen for vi mot myysinge, och satt där en stund elr ungefär en timme elr så. köpte halspastiller eftersom jag hostar som en gris. lät som en kråka gjorde jag igår också. men sen for vi körande tillbaka till stan, var nu samma gamla folk där ännu. så ungefär en 12 så for jag nog hem för att jag hade hostat så mycket så jag fick huvudvärk och började må dåligt. hatar att vara sjuk.

idag så blir det min mosters kalas. kanske plockar med kameran i väskan om jag minns, och fotar lite hund bilder. hihi, nu har jag bara mändag-onsdag i skolan så är det påsklov. äntligen, behöver verkligen göra annat än sitta bakom en pulpet och höra på vad lärarna har att säga.

så efter påsklov på tisdag är jag i skola och på onsdag beger jag mej iväg norrut, till ylläs. Den årliga resan. skulle vara mycket roligare om man skulle få ta me någon kompis så man inte har så tråkit, men så blev det inte den här gången.

undrar varför texten i förra inlägget blev så liten, hoppas dethär inlägget blir bättre.

och sen sverigeee !!! byebye finland ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback