Beger mej av mot mias

Nu om en liten stund så ska jag bege mej mot mias, vi ska väll en vända via stan och se om det ekar som vanligt i jeppis elr om det faktist finns några få personer där, men alla sitter väll i en varm bil medan vi går på sidan av vägen och fryser, men det är faktist + grader nu så det kanske är lite varmare än vad det brukar vara :)

jag längtar nog tills jag får bild så får man kolla på alla andra yngre personer som går omkring och också tänker så som jag gör du :) men det är mera än ett å tills det om jag ska vara lite mera exakt så är det ungefär 365+ ungefär 14 dagar så det blir cirka 379 dagar tills jag får bil om jag nu klarar av uppkörningen över huvudtaget :D men nu ropar pappa at jag ska göra mej klar så hejssvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback