Vad har det tagit åt mig?

För mindre än en vecka sedan var jag helt lat och orkade ingenting, men nu så har jag nog fått en kick så att denna morgon börjades med att jag damsugade huset följt av att jag plockade upp i rummet sen efter det for jag ut och städade kaninburen och efter det begav jag mej ut i skogen och söka mat åt den lilla kaninen. Allt detta hann jag på 1 timme :) ganska snabbt må jag säga men detta betyder också att jag är 20 euro rikare, vilket jag tror är svaret på varför jag inte är lika lat mera. ett steg närmare 35/2.0 och 85/1.4.

Vill gärna bege mig ut i solen och steka lite men det finns ett problem. Jag bor i skogen och på vår gård bor ett dussin myggor om inte ännu mera, direkt man stiger utanför dörren så blir man uppäten, inte roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback