Jajjamensan!

Midsommaren blev bra till slut trots allt, träffade många nya personer och det blev en Låååång natt, komhem klockan 6 på morgonen och blev väckt av mamma 11 och steg upp och for till villan.

sen så sov jag kanske 5 timmar i solstolen vid villan efter att det hade slutat regna, och så for jag och sova en 12 tiden och sov till halv 12 och var fortfarande trött men livet rullar vidare. Längtar tills jeppis dagarna så får jag se mina svennebanan kusiner, det var ett tag sedan. Då man talar om trollen så fyller en idag, grattis bella ! <3

idag blir det nog att ta det lugnt, sätta på en film eller något. Fotade litebilder vid villan som jag lägger upp så fort jag har tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback