Arbete

Sitter på arbete och väntar på att jag ska få något att göra, ända jag hunnit med är tvättat 2 husvagnar eller en husvagn och 1 husbil :) kul men vattenslangen fick hål på sej så det sprutade lite :) hihi ..

väntar på att pappa ska komma tillbaka från besiktningskontoret i edsevö så får vi se om han har något mera jag kan göra för det jag gjort hittils är nog inte värt 50 euro som han sa jag skulle få :O sejr ju inte nej till pengar inte :) haha!

har haft träningar idag på morgonen också så kom de från ÖT (österbottens tidning) och fota oss och intervjuade somliga, som tur inte mej. hade ju väldigt snygga kläder haha en fotbollströja och GK tajts och lockigt eller rufsigt hår, kan det bli bättre ehmm .. :)

solen skiner också idag och det är perfekt fotoväder så kanske tar fram kameran senare idag också, fotade igår med mia och henrika och vi hade på oss "sago klänningar, jag hade en snövit klänning henrika en grön och mia en röd :) kommer opp bilder så fort jag redigerat och ändrat lite

men nu kommer pappa måste skila haha hejdå! ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback