Minigolf

Vaknade 11 av att klockan ringde, så steg jag i dushen och ställde mig sen iväg till stan. Där så for först josse och jag till mäcken och äta mat, haha som alltid :) och efter det gick vi iväg eller körde iväg till minigolfen och spelade lite, Gick såå bra, haha ! så var det en gubbe som sa åt oss att man inte fick gå på banorna men hur ska man få tag i bollen sen då, tsss ... så drog vi till och steppade lite extra sålänge han inte såg men vi blev upptäckt eller jag blev upptäckt av hans kompis men de sa inget, Haha!! efter det for vi ett varv till gamla hamn och kännapå vattnet, ganska kallt men sen blev det varmare. Nu ska jag kolla en film och se vart kvällen leder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback