Första dagen avklarad!

Då var första skoldagen avklarad och den gick väl snabbt kan man väl säga, slutade klockan 12. Efter det for jag hem och laddade telefonen som hade dött under dagen och när den var frick så bar det av mot sjukhuset för att hälsa på mia som tydligen inte fick åka hem ännu. Var där i kanske 1 timme och 45 minuter och pratade och gick omkring överallt nästan.

Sen for jag och köpte strumpbyxor och tajts och en ny väska som jag pimppade med lite nitar då jag kom hem, inte kanske finaste väskan men den fungerar iallafall. Nu har jag sträckt ryggen tror jag också för så fort jag stiger upp eller rör mig minst en centimeter så sticker det till ganska ordentligt vid ena sidan, Ajj ! men nog överlever jag.

Har snart läst ut första twilight boken, äntligen! Och PS. jag hatar det nya positions schemat i skolan [de som går där vet] imorgon speciellt jag börjar kvart över 8 och har lektioner till klockan 11, sen så har jag håltimme till 25 före 3 ... Mycket trevligt! Men nog ska det väl gå bra, hinner väl samla på mig nya krafter tills sista lektionen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback