Va har jag för fel ? :S

Var anmäld till uttagningar till att börja sjunga vid musikinstitutet idag, men dagen började inte så bra tydligen. Vet inte vad det var som var fel, vaknade jag på fel sida? eller bara annars inte mådde bra inombords utan anledning?

men motivationen saknades, vet inte vart den har farit? Känslig var man också, sa någon nånting inte jag tyckte om kunde jag börja gråta, låter lite omoget men det bara kom tårar, och jag vet fan inte varför? kanske bara har en sådan dag idag. Men iallafall så sket jag i uttagningarna, för att dagen inte var som den brukade.. har ingen lust med nånting, Allt dethär jag skriver nu låter helt dystert men lusten att fundera ut något intressant eller glatt att skriva finns inte, det är bara en sådan dag idag.

men ska försöka hitta på något roligt nu ska väll mot mias snart. så ha det så bra :) ska försöka vakna på andra sidan imorgon! sista perioden före sommaren ! tjohooo !! (en god tanke)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback