NEE-E !

Morgonen började med modersmål och det första man hör av läraren är att "ja du kanske inte blir godkänd i denhär kursen för att du har varit borta så mycket" :O  Hur skulle jag kunna styra om jag måste på familjeresa till lappland och att vi skulle på cirkusresa med cirkusgruppen, jag var anmäld att jag skulle vara borta och rektorn hade gett låv, hon har ingen rätt att göra så då ! :O och har fått ovanligt bra i alla uppsatser och tester under kursen. Några få gångeer har jag inte orkat komma men det är högst 3 gånger .. :O inte så himla mycket enligt mej, hon har ingen rätt att göra såhär! eller har hon? :O

inte enligt mej iallafall, jag har heller ingen lust att ta om denna kurs eftersom den är himla tråkig, och dessutom ganska enkel och onödig enligt mej. men jaa-a måste prata med henne om dethäroch försöka så att jag får godkänd kursen, GRR !!!

nu har jag iallafall skrivit klart provet i modersmål och känner mej GANSKA nöjd! Lite saker som jag inte kunde men annars helt okej, essän skrev jag en halv sida herregud :D hehe inte så bra men skit samma hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback