Nee-e -.-"

Ja orkar inte, nu har jag 3 prov jag ska ta om ännu i år eller så måste jag skriva det nästa år .. fick underkänt i finska nu också! sa åt henne också att jag inte kan lära mej på det sätt som hon lär ut, hon blev lite sur, så sade jag att jag måste prata för att lära mej, jag lär mej inte av att bara skriva. så kommer hon och säger det tror jag inte alls på :S hur skulle hon veta det.. ååh !! snart ska jag få ut modersmål, kommer nog på underkänt i det också tror jag men hoppas inte, har så mycket att tänka på redan nu vill inte ha mera att tänka på ..

man kan leva med en 4 på betyget och försöka få opp den sen, men jag måste få allting under kontroll innan jag är nöjd, förjag vill inte lämna och tänka på en sak, och så har man en arg mamma som skatar på en där hemma och som skriker och tjatar på en om man inte gör som hon säger man orkar inte med det, precis när man stigit in efter skolan genom dörren hör man nu ska du börja laga läxorna och så ska du göra det å det å det .. skulle bara vilja skrika håll käften nån gång men inte kan man ju göra det . ..

 

uppdatering: grattis jag fick underkät i modersmål också! tjoho! alla kurser period 5 underkända utom religion som jag inte skrivit ännu (Y) hjälp ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback