Mycket kamera inlägg idag men nu ändrar jag mej inte mera

Nu har jag fastställt vad det kommer bli! för det första kommer det bli ett vidvinkel objektiv från cyberphoto för 195 euro ett canon 28/2,8 som jag själv köper och så det som min bror får köpa blir en blixt YY BY-24ZP Automatic Electronic Flash har ingen aning om om den är bra men den kostar 13,15 euro så varför inte köpa :) haha
och så 2 macro linser en som är 10x och en 4x och de sammanlagt blir 11,05 euro :) så det var det :) och kommer inte ändra mej nu!






Kommentarer
michaela - FOTOBLOGG

Roligt att du komi fram till ett beslut! Å du gör absolut inte bort dej att köpa 28/2,8 :)

2010-04-24 17:07:05
URL: http://michaelaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback