FÖDELSEDAG :)

Dagen började bra, blev väkt av sjungande föräldrar och en hårig kanin. så öppnade jag en LÅÅNG låda och ut kom ett STATIV ! :P tjoho! precis vad jag behöver. så blev det skola och massa gratulationer fick man :) och så fick ja RETA ida-marie jungell för att hon är så liten :D men imr e hon stor flicka :D haha!

ja å sen då ja kom hem så möter ja broschan i dörren som säger att jag ska få välja ett objektiv som han ska köpa från en sida där de är SKIT billiga och då menar jag JÄÄÄÄÄÄTTTTE billiga.. och kanske en blixt ;) tjohoo! kan det bli bättre :)





Kommentarer
michaela - FOTOBLOGG

va roligt :D va heter hemsidan? :D

2010-04-23 17:13:12
URL: http://michaelaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback