Bååten, hemma, skolan, prov! jiiihaaa !

Lite försenat inlägg, men hemvägen från stockholm var jäätte kul, började med att vi ställde oss på hytten och sen bar det av mot baren for först till en lite större och satt där och lyssnade på musik och vissa drack drinkar, jeete gott, så lärde jag mej spela poker på en spelmaskin, kan bara säga att dit for de pengarna :)) haha! så spelade vi på en 20cent spelmaskin äännu kulare, vann faktist 7 euro men som spelades bort sen.

sen efter en stund for vi till en annan bar, men de hade de va fint där, så blev de lite mer drinkar och alla var väll lite borta, men kul hade vi och det är ju viktigast, Rosenberg fick vi lyfta ner till hytten och sova klockan 2, haha !

det blev en halvtimmes sömn, tåget nästa dag sov man nog nästan hela vägen till tammefors från åbo, ungefär 2 timmar, men sen på tåget från tammefors till bennäs så var man nog vaken och gick omkring på tåget och pratade och sånt. sen kom man äntligen hem, var inte speciellt trött heller så det var ju bra, efter en stund for jag mot fitness för att kolla på träningen, pratade lite och sen for jag hem :))

då jag kom hem åt jag myyycke mat och sen så försökte jag läsa lite på matte prov vilket inte gick så bra somnade 5 gånger och sen så for jag och sova halv 9 eftersom jag inte orkade ha upp ögonen mera, 11 timmars sömn inatt och tröttare än aldrig förr.

så blev det skolan och matte prov som väntade, har nyss skrivit matte prov och man kan ju bara hoppas på godkänt, tvivlar lite på om det kommer att ske men bra gick det inte.

efter skolan så far jag med Jungell mot fitness för att träna lite grann inför hesa tävlingarna i helgen, så då blir det en låååång bussresa mot helsingfors på lördag morgon klockan 5, längtar reedan. ehmm ..

men nu ska jag nog kolla runt lite på nätet och sen blir det mat och provförberedelse i finska om jag orkar, ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback